BINE ATI VENIT : si nu uitati votati si comentati !!!

Glitter Graphics

Welcome Glitter Graphics


sâmbătă, 11 octombrie 2008

Un paradis pe pamant !!




Acesta imagine reprezinta o particica din satul meu " Baita " de Maramures .

Este un loc , un paradis as putea spune , aer curat , padure de brazi , rezervatie de castani , precum si multe izvoare cristaline.

Este la o distanta de 15 km de Baia Mare , asezat la poalele Muntilor Ignis .

Toata viata am trait in orase mari , poluate , cu multa forfota si zgomot . Aici in Baita , ma simpt precum un cerb eliberat dintr-o gradina zoologica . Is liber , traiesc si ma bucur de aer curat , de parfumul conilor de brad , de parfumul branduselor primavara , iar vara nu ma satur sa bat potecile padurilor din jurul satului meu .

E greu in cuvinte , sa descriu frumuseatea acestui mic paradis pe pamant .

Aici de 5 ani , mi-am regasit linistea sufletesca , precum si dorinta de-a trai din plin .

Pentru nimic , in lume nu as putea sa plec in alta parte , iubesc acest loc , cu dimineti racoroase , trezindu-te din somn prin cantec de pasarele de tot soiul ( vrabiute , pitigoi , ciocanitoare , precum si cucul ) . Prin paduri , ai ocazia sa intalnesti caprioare , vulpi , iepuri , precum si pe Nea Martin - dar care este tinut departe de sat , in rezervatii special amenajate pentru el .
Apa de izvor , este cristalina , rece si datatoare de energie !
Tu Ai Pleca ? Ai renunta la raiul de pe pamant ? Ai renunta la linistea si armonia naturii ?

Niciun comentariu: