BINE ATI VENIT : si nu uitati votati si comentati !!!

Glitter Graphics

Welcome Glitter Graphics


joi, 30 octombrie 2008

Minunata Veste !!
















Azi 30 octombrie a anului 2008 , a vazut lumina zilei , primul mugure din vlastarele copacului meu .
E toamna , dar totusi copacul meu a inflorit ,a inmugurit , nascandu-se o noua viata , care sa continue datina pe pamant .
Da , azi is fericit , am o nepotica de 3,250 kg , sanatoasa si voioasa , care a venit pe lume sa mi lumineze sufletul si calea in continuarie . Is bunicut !!! - o veste care pe mine ma bucura , nu ma face sa ma simpt deloc batran ... ci dimpotiva parca is mai tanar cu 10 ani , de azi ..!
Este primul mugure , si ma rog la bunul Dumnezeu sa vina si urmatorii ... !!
Sunt asa de emotionat , de fericit ca nici cuvintele nu le gasesc pentru a multumi nurorei mele si fiului pentru cel mai frumos "Dar ' - primit .
Numele ei este Medeea - , imi place numele si ii doresc multa sanatate si fericire .
Daca pana azi ... am lucrat pentru ai ajuta pe copii mei .. de azi voi lucra in primul rand pentru nepotica .
Numele " Medeea " are radacini adanci in istoria omenirii , vine de la Medeea - mitologia greaca fica unui rege .
Oricum Medeea noastra este printesa de azi si regina de maine a familiei pe care am intemeiat_o .
Viata fara urmasi , este dupa parerea mea ca padurea fara copacii . In Marea Trecere , cand sufletele noastre merg spre ceruri - noi nu luam nimic cu noi ... totul ramane celor din urma ta .. copii , nepoti , stranepoti ..
Consider ca is un om bogat , chiar daca nu am conturile pline cu euro sau alte valute ... dar am o bogatie imensa si nemasurabila . AM URMASI si Urmasi de la Urmasi .. , asa creste neamul .
Sa ne traiesti Medeea si fii bine venita pe aceasta lume !!!

2 comentarii:

poetista spunea...

sati traiasca ingerasu,sa ai parte de el bunicutule!

jad spunea...

Pustiule, sa-ti traiasca pustoaica, sa fie sanatoasa, desteapta si frumoasa, sa va bucurati o mie de ani de ea....si sa o inveti sa iubeasca curat....!...Pup un bebe!
PS...si eu am o fina mica de 2 zile...am fost sa o vad...mi-e frica sa o tin in brate sa nu se franga... :)