BINE ATI VENIT : si nu uitati votati si comentati !!!

Glitter Graphics

Welcome Glitter Graphics


miercuri, 15 octombrie 2008

Poveste de dragoste sau prietenie ???


Era intr-o seara de iunie , ma pregateam impreuna cu o colega de facultate pentru examanul de contabilitate de a doua zi , orele trecura si fara sa ne dam seama , limbile ceasului arata trecut de ora 23 .

Era o mica problema <>, fapt pentru care am fost nevoit sa raman peste noapte cu ea , in accea incapere , care era practic o camera de la un internat , inchiriat si amenajat pentru afaceri .

Era un birou aerisit , mare , dotat cu flori , o masa de birou , o biblioteca , o canapea , doua fotolii si multe flori. Nu lipsea Tv , DVd si calculatorul si o mica bucatarie dotata corespunzator .

Da , am ramas peste noapte cu ea , am invatat pana tarziu , am cinat , am ascultat muzica "Leornard Cohan " . Poate uni isi vor inchipui ca gata .... ne-am facut si de cap, ca am profitat si am facut sex . Ei bine sa stiti ca nu am facut absolut nimic , din care sa-mi fie rusine . Nu ca nu mi-as fi dorit , era o fiinta frumoasa , bine facuta , 28 de ani , sensibila , inteligenta , atragatoare , si pe deasupra indragostit lulea de ea . Cu toate ca eram casatoriti amandoi , fiecare cu familia lui , da ....da recunosc ca o iubeam foarte mult , lucru care il stia si ea . O iubeam ca barbat , ca prieten , ca om , numa ca ea in mine nu vedea decat un frate , un bun amic , orice numa iubit nu .

In mine se dadeau lupte intense , o doream , stiam ca poate fi a mea ca femeie in aceea noapte .

Dar nu .... m-am luptat cu mine , cu organismul meu , batalie care cred ca o dat-o si ea .

Mi-ar fi cedat , as fi avut-o .. dar cred ca ar fi fost prima si ultima zi din viata noastra impreuna .

De fapt mi-a si zis "" Ma poti avea acum , dar ma vei pierde pentru toata viata "

Inchipuiti-va cum este sa stai , imbracat in slip , langa o femeie imbracata numa in lenjerie usoara de vara . Ne tineam unul pe altul in brate , ne atingeam , dar ... fara sa mergem mai departe . A fost o noapte cumplita pentru mine , nu am putut dormi deloc , am stat treaz cu ochi inchisi , veghind somnul ei dulce .

Au mai fost si alte nopti petrecute impreuna , dar fara sa mergem mai departe .... ( partea cu sexul ) , si recunosc prima noapte a fost ceea mai grea , urmatoarele au fost mai usor de suportat . Ma simteam fericit , ca eram langa ea , ii simteam pielea calda si catifelata , ii simteam caldura trupului si ceea a sufletului , eram fericit sufleteste daca nu trupeste.

Un secret " ESTE MULT MAI PROFUND FERICIREA SI ORGASMUL SUFLETESC DECAT CEL TRUPESC "

Condamnati-ma !! Am facut bine sau rau ? ca nu am ascultat glasul si impulsurile hormonale .

Continuarea relatiei .... cu alta ocazie .

Un comentariu:

poetista spunea...

Prietenie- dragoste,dragoste-prietenie.Ce mai conteaza?Ai facut bine!