BINE ATI VENIT : si nu uitati votati si comentati !!!

Glitter Graphics

Welcome Glitter Graphics


luni, 2 noiembrie 2009

Iubire Eterna


PARTEA I-A

SUNT MII SI MII DE CUVINTE FRUMOASE PE CARE LE MERITI , EU DIN PACATE
NU LE STIU PE TOATE , NU LE STIU DECAT PE ACELEA CARE MA FACE SA VIBREZ DE FERICIRE CAND SUNT CU TINE , EU DIN PACATE NU POT ATINGE SOARELE SA TI-L DARUIESC , NU POT ATINGE STELELE SA TI LE DARUIESC , DAR ITI POT OFERII SUFLETUL , SI INTREAGA MEA FIINTA .
SI DACA ITI SPUN TE IUBESC , INSEAMNA CA TE IUBESC PENTRU CEEA CE ESTI, PENTRU CEEA CE FACI SA SIMPT CAND IS CU TINE .
TE IUBESC SI TE VOI IUBI MEREU PANA IN ZIUA IN CARE SOARELE PE CER NU V-A MAI RASARI , PANA CAND LUNA – LUMINA NOPTI PE CER NU VA MAI FI , PANA CAND PAMANTUL NU VA MAI FI PAMANT IAR CERUL NU VA  MAI FI CER.


Tu iubita mea ,
Pasind pe urmele tale de petale de trandafir
M-ai adus in cerurii
Cu mana dreatpa am atins raza de soare ,
Vibrand de fericire
Cu mana stanga am atins Luna
Cu tine in acelas gand , trup si suflet
M-ai facut sa ma simpt
Un Luceafar printre stele
Un zeu printre zei
Un fat frumos printre printi
Un rege al intregii lumi
Care fara tine
Nimic nu ar exista
Luna n-a mai fi luna
Soarele in bezna ar intra

..................................................................

Am luat cu mine clipele impreuna petrecute
Nu am uitat nimic in urma mea
Traiesc intens aceea zi Mareta
Ziua in care tu mi-te ai daruit
Ziua in care tu iubita
Pe mine m-ai facut fericit
Am luat cu mine ochii tai
Zambetul tau plin de viata
Am luat cu mine imbratisarile tale
Dar mi-a ramas un dor nebun
De ale tale saruturi patimase
Ce fiori de placere
Sufletul mi-l strabate
Te iubesc mult de tot
Si fara tine un Nimeni
Traiesc si ma simt

De vorba cu mine ....!
A trecut mult timp decand sufletul cicatrizat de suferintele iubirii a stat mohorat si inchis in mine . Spre surprinderea egoului meu si a ratiunii mature de care tind sa cred ca dau dovada , sufletul sensibil si inima odihnita in negura suferintei , a prins vlaga incepand sa iubeasca patimas o femeie , mai bine zis un copil feminizat de la o varsta prea frageda . Da---! o fata al carui nume v-a ramane in anonimat . Nu stiu ce sa cred , cand stau sa judec la rece , cu intreaga ratiune , se pare ca sufletul si sageata lui Cupidon nu tine seama de aspectele logice ale vieti cotidiene in care ne confruntam zi de zi , cu problemele cauzate atat de noi cat si de societatea infecta in care traim.
Sa fie oare nebunie ? .... cert este ca dragostea si iubirea mea pentru EA .. a prins radacini in sufletul si intreaga mea fiinta . Intradevar iubirea nu tine cont de varsta , de aspectul fizic , sau de alte criterii inventate de noi .
Iubesc, sunt fericit dar in acelas timp simt sufletul cum mi se macina , cum se framanta , in momentele cand nu am vesti de la Ea.
Totul a inceput de la un simplu joc onliane , de la apropierea a doua suflete ascunse in spatele unui NIKNAME , moment in care fiecare putem fi cine vrea , putem visa si spera intr-un spatiu virtual , pentru ca adevarul este greu de dedus , si foarte usor de ascuns .
Nu stiu cum sunt altii , dar eu nu pot fi un prefacut , nu pot sa mint asa de frumos astfel incat sa pot eu crede o minciuna , pe care in ultimul rand s-o creada si altii.
Indiferent de conexiunea pe care o am , reala sau virtuala sunt o persoana sincera , in care poti vedea usor simplitatea mea , poti citi cu usurinta gandurile si sentimentele mele.

. Visezi, sa fii printre ele Te opreste sa incerci Teama c-ai sa pierzi Si ultima speranta Demult, te-ai inchis in tine Te minti ca asa-i mai bine Nu poti sta la nesfarsit Suflet impietrit Fara a schimba ceva Lasa teama deoparte Joaca totul pe un zar Nimeni n-a zburat vreodata fara a-ncerca macar Lacrimi in zadar Suferinta in dar Tie ce-ti ramane Doar un gust amar Tot ce vei visa

Hristian-George

4 comentarii:

didutza spunea...

Chiar te rog sa nu-ti infranezi sentimentele pe care le simti. Iubeste cu tot sufletul tau, pt ca in viata nu ai multe sanse sa iubesti si sa fii iubit. Si asa cum zici tu "traieste clipa", dar cu grija. Te poop si astept si alte "povesti" asa frumoase si venite din suflet.

Anonim spunea...

Buna Ziua!
Eu sunt Vlad, unul dintre membrii Radio Whisper, un radio anti-manele dedicat bloggerilor si nu numai.
Am vizionat cu atentie blogul tau si vreau sa spun ca am fost foarte fascinat de ceea ce am gasit. Am fost atras de subiectele interesante si de originalitatea articolelor. Felicitari ! Încep sa îl citesc cu drag.
Noi promovam la radio diferite articole ale bloggerilor, iar azi am promovat un articol de-al tau ; am specificat sursa articolului si am deschis si un subiect pe baza acestuia. Daca doresti, poti sa ne recomanzi orice articol si noi îl vom promova.
Cu scuzele de rigoare pentru acest mesaj de tip spam,acest mesaj este dedicat tie si la cei care merita care ii citim aproape zi de zi.
Ne-ar face placere, de asemenea, sa stim ca ai dori sa ne sustii în acest proiect de radio si sa accepti o eventuala colaborare.
Pe Radio Whisper se difuzeaza toate genurile de muzica, exceptând manele si piesele necenzurate, avem si câteva emisiuni, stiri etc. Ne-am propus sa realizam un proiect mare, iar pentru asta avem nevoie de sustinerea si ajutorul tau si al celorlalti colegi bloggeri. Dorim sa cream o echipa numeroasa, de oameni cu un talent aparte si m-am gândit ca, poate, ai vrea sa ni te alaturi si sa colaboram, binenteles, pe unul dintre domeniile care îti place. Dorim, de asemenea,sa iti acordam un scurt interviu. Pentru noi sunt importante ideile si modul de a gândi al bloggerilor si al ascultatorilor nostri.
Îti multumesc pentru timpul acordat, iar acum îti propun sa adaugi linkul sau bannerul nostru pe blogul tau si sa ne dai add la id-ul asculta.whisper sau un email asculta.whisper@yahoo.com pentru a discuta mai multe.www.radiowhisper.com
Multumesc,Cu stima Vlad!

Anonim spunea...

unii chiar au sentimente ! imi pare rau hrist ca nu a fost asa cum vrei tu ! caps

Poze nunta Antonia spunea...

felicitari, in primul rand pentru blog,
iar in al doilea rand pentru minunatele postari. chiar m-a impresionat articolul.succes in continuare