BINE ATI VENIT : si nu uitati votati si comentati !!!

Glitter Graphics

Welcome Glitter Graphics


marți, 14 octombrie 2008

Lume < Lume si iarasi Lume >


Din pacate asta este- si eu fac parte din asta "Lume " , o lume care aluneca spre infectie , spre mizerie , coruptie , minciuna , si cate mai cate acte nedemne de umanitate .

Mi-e sila de multe ori , sa ma gandesc ca fac parte din aceasta "Lume ".

Dar ma cosolez , gandinu-ma ca exista si lucruri frumoase pe asta lume ; Si padurea are uscaturile ei , dar este mereu verde si degajeaza Oxigenul , dar Lumea .......?

Ce degajeaza ??? raspunde-ti si voi dragii mei prieteni , cititori sau pur si simplu curiosi !!
Lumea de azi , e nebuna , stresata , perfida ,...... .....
Victor Hugo zicea " Societatea omeneasca are uneori tainele sale , taina care pentru intelepti se transforma intr-un izvor de lumina , iar pentru ignoranti in negura , in violenta si in barbarie ."
Nu sunt intelept , dar nici ignorant - eu sunt bauturor de apa de izvor , iubind adevarul si ne-intelegand rautatea.

2 comentarii:

poetista spunea...

ai mare dreptate...

jad spunea...

...uneori ne simtim niste pustnici in mijlocul unei lumi straine de ceea ce ar putea sa ne defineasca pe noi ca oameni...Oare ce putem face?...Nu stiu cum faci tu hristian, dar eu am decis....traiesc in lumea din mine....acolo nu exista rautate si nici duplicitate.... Stiu ca par celor din jur o lunatica, dar asta nu ma mai deranjeaza demult....Am lumea mea...