BINE ATI VENIT : si nu uitati votati si comentati !!!

Glitter Graphics

Welcome Glitter Graphics


luni, 31 martie 2008

Rugaciuni



Fiecare dintre noi , indiferent de religia pe care o imbratisam trebuie si este mare nevoie sa ne rugam domnului " Sunt multe rugaciuni , dar de multe ori este suficient sa spui " Doamne ajuta-ma !" " Doamne Apara-ma ! " , dar e important este sa ne rugam cu sufletul curat , si cu incredere in Dumnezeu ,

recunoscand in sinea noastra si in fata lui , gresile si pacatele noastre .

Episcopul Justinian spunea " o lacrima care se varsa din ochii Maicii Domnului ,cand ea vede pe pacatos caindu-se si plangand pentru pacatele care le-a savarsit in viata , covarseste si imblanzeste mania lui Dumnezeu "
" Cuvine-se cu adevarat sa te fericim, Nascatoare de Dumnezeu ceea pururea fericita si prea nevinovata si Maica Dumnezeului nostru -Ceea ce esti mai cinstita decat Heruvimii si mai marita fara asemanare decat Serafimii , care fara stricaciune pe Dumnezeu Cuvantul ai nascut ; pe tine cea cu adevarat ,Nascatoare de Dumnezeu te marim "
Cat de mult te ajuta o rugaciune , cat de mult te simti mai sigur , mai puternic , mai curat . Parca nu sunt sufciente cuvinte de-a lauda si slavii pe Dumnezeu !
Noi crestinii Ortodocsi credem intr"unul Dumnezeu : Tatal , Fiul Si Duhul Sfant ...Credem si marturesim ca Prea Curata Fecioara Maria E Nascatoarea si Maica Lui Dumnezeu-Cuvantul "
Eu , nu stiu cum gandesc alti crestini ortodocsi , dar eu salut si respect orice credinta in Dumnezeu , stimand si iubind toata suflarea pamantului !
Nu m-as putea simti un crestin , hulind credinta unui musulman , hidus , sau evreu .
Eu intru in orice casa a domnului , si ma rog pentru binele meu , a familiei , a neamului si a intregii omenirii .
Bahaullah spunea " O , poporul lui Dumnezeu ! Nu va ocupati de voi insiva . Scopul vostru sa fie imbunatatirea lumii si educarea natiunilor ."
Daca are sau nu dreptate acest mesager a lui Dumnezeu considerat de aceea care imbratiseaza credinta Bahai , va las pe voi sa trageti concluzii .
Eu , sincer ii dau dreptate .
Rugaciune : Doamne Dumnezeul Nostru , Da-mi Doamne putere de Munca , Sanatate si inlepciunea necesara de-a merge mai departe in aceasta viata , iarta-mi Doamne pacatele cele cu voie si cele fara de voie , ajuta-ma Doamne pe mine si pe toata suflarea de pe pamant , sa fim mai buni unul cu altul , sa traim in posperitate si in Credinta ! Faca-se voia ta !
Asa Sa Ne Ajute Dumnezeu !

Un comentariu:

Anonim spunea...

da
ti-am spus ca ma simt forte obosita dar citind pagina scris de tien am uitat pntru un moment de oboseala stii intodeauna orcit de obosit sau bolnav sau deprimat sau cind esti intr-o situatie cind crezi ca nu mai este iesite citind un paragraf spiritual iti revii uimitor de repede si citindul in acele clipe te inunda o pace .
da ma bucur ca esti un om cu frica lui Dumnezeu si iti doresc sa te ajute dumnezeu in continuare .comentariu la aceasta pagina nu pot sa am asa ca nu fac nici un comentariu decit sa spun dumnezeu sa ne ajute pe toti pa.