BINE ATI VENIT : si nu uitati votati si comentati !!!

Glitter Graphics

Welcome Glitter Graphics


joi, 3 aprilie 2008

Fantezie !


Era imbracata intr-o camasa de noapte transparenta de culoare rozmarin , i se vedeau toate formele corpului , nu avea nimic pe ea !
Ochii i-mi sari-se din orbinte , simteam ceva in stomac - sentiment pentru care nu gasesc cuvintele pentru a ma exprima , simteam o fierbinteala in tot corpul si ceva din mine intarindu-se la dimensiuni mari !
Wow , abia incercam sa ma abtin , sa-mi controlez insinctele animalice din mine .
Sfarcurile sanilor ei , erau intarite si semanau cu doua boabe de strugure negru care abia asteptau sa fie stoarse . Avea un mers de gazela , plimbandu-se prin fata mea , prin camera de oaspeti , se unduia precum o trestie , in bataia unui vant lent de primavara !
Trebuia sa ma abtin , -imi tot spuneam NU , NU ... , caci eram doar intr-o scurta vizita si pentru prima data in apartamentul ei .
I-mi savuram cafeaua in liniste pe o canapea , ascultand muzica a carui melodie radia intreaga incapere , era muzica linistitoare , clasica , care te stimula si contribuia sa treazeasca hormonii din tine !
O priveam fara rusine , o contemplam precum o icoana .
Era perfecta , nu-i gaseam nici un cusur , par negru lung lasat pe spate , ochii vii patrunzatori de culoare verde , inalta , zvelta si un trup de fotomodel .
La cei 35 de ani , pe care sustinea ca ii are , era o minune .
Se apropie de mine , discutam despre afaceri , muzica , poezie , bancuri , familie , filozofie etc.
Abia rezistam , incercam sa ma abtin , incercam sa nu se vada pe mine incordarea corpului .
Se apropie tot mai mult de mine , dezvelidu-si pulpele muschiuloase si frumos ingrijite , avea un ten brun , datorita sedintelor de ultraviolete.
I-mi strecoara mana intre picioarele ei , in timp ce ea cu ambele maini imi desface slitul , incepand sa-mi frece penisul intarit si gata ... gata sa explodeze .
Ma las purtat de val , nu ma mai pot concentra , a pus stapanire pe mine in toatalitate !
Sufletul meu era contopit in totalitate in trupul ei , nu ma mai saturam s-o mangai , s-o sarut pe tot corpul , eram in al noulea cer . Ar fi multe inca de spus , dar va las sa va imaginati voi singuri , ceea ce se intampla in aceea seara de toamna .
Prin urmare - Traieste clipa si nu uita momentul !

Niciun comentariu: